Bradavický hrad skrývá mnohá tajemství a dějí se tu znepokojivé věci. Někteří studenti a možná i zaměstnanci školy to snad ani nezaznamenali a bezstarostně klábosí ve Velké síni o všedních, dokonce i o mudlovských věcech – těm připomínám, že by měli aspoň sledovat denní tisk, když už nechodí s očima otevřenýma!
(Ještě jednou upozorňuji na článek Šokující odhalení vydaný 10. května + článek Záhadné krádeže! Profesoři okradeni o svá kouzla! vydaný 18. května 2009 ve Žlutém Trimelovi!, jakož i v tomto listu uveřejněný rozhovor Profesorka te Tiba zákeřně přepadena: „Nevím, co se se mnou dělo!“ – DV 18. května 2009)
Ani deset dnů poté, co záhadně přepadená madam Letitia te Tiba podala svou stížnost na neznámého pachatele, který ji omámil neznámým elixírem a vysvlékl z šatů, pan ředitel nijak nezareagoval. Nevíme ani, zda se nějak řeší ztracená kouzla! Nevíme, jestli se paní profesorce vrátily její léčivé schopnosti, o které byla zákeřně okradena! Co když někdo vážně onemocní nebo bude zraněn a ona mu nebude moci pomoct? A co madam Grey-Slytherin, byla spravedlivě odškodněna za společenské faux pas a psychickou újmu, kterou utrpěla, když si (na veřejném místě!) nebyla schopna vyčarovat věneček, protože jí někdo ukradl kytičkové kouzlo??? A dokonce sama šéfredaktorka Denního Věštce prý byla připravena o polovinu své kouzelné moci – jak teď bude zvládat neposlušné redaktory, o čtenářích ani nemluvě?
Člověk by čekal, že ředitel školy vydá nějaké oficiální prohlášení, ustanoví vyšetřovací komisi, povolá bystrozory – ale nic!
Zdá se, že pan Elénére se daleko více zajímá o zdobení magických holí a staré pergameny, v klidu sedí za zavřenými dveřmi ředitelny v pohodlném křesle s kachničkou na klíně a studuje obrazovou encyklopedii sopek.
Výbuch ale hrozí přímo tady, pane řediteli!
Učitelský sbor hromadně přichází o své kouzelné schopnosti a já se ptám: nepřipravuje si takto někdo půdu pro to, aby se mohl oslabeného hradu zmocnit? Jak se budeme bránit? Bez papouščího a kytičkového kouzla? A zdravotníci bez léčivých kouzel nebudou ani moci uzdravit případné raněné!
No podívejte se například na tohle:
Jak vidíme, například pan profesor Kris Glowr nejenom zapomněl počítání do deseti, ale dokonce už ani neumí česky.
Prosíme vedení školy, aby celou situaci prošetřilo a postaralo se o nápravu. Takhle to přece nejde dál! Kdo je tím záhadným útočníkem? Kdo krade našim vyučujícím kouzelné schopnosti a usilovným studiem získané vědomosti? Kdo mění zkušené profesory v bezmocné trosky? Zastaví ho někdo? Bude spravedlivě potrestán? Bude navráceno, co bylo ukradeno?
Co Vy na to, pane řediteli?
– Však to má dobře…
20 max a 10 min…
Zaujalo… – Zaujímavé, že na spomenutej súťaži nikoho nezaráža jej téma. Pán profesor má hlad! Alebo sa obáva, že v budúcnosti nás bude sužovať hlad a už teraz zháňa všemožné prostriedky na jeho zahnanie.
Zdá sa, že nás čakajú ešte krušné časy…
To je hrozné, – neztrácejí se jen kouzelné schopnosti, ona se tady ztrácí i kvalita obrázků! Po vložení na náhledu vypadal ten obrázek zadání soutěže úplně dobře, a teď je celý pokažený!