Druhý obrázek z nového famfrpálu aneb Co prozradil John Werewolf? (2.)

| Vydáno:

V první části rozhovoru jsme se dověděli, že náš oblíbený sport dostane v nadcházejícím školním roce novou podobu, s níž nás bude v průběhu prázdnin postupně seznamovat profesor Werewolf, tvůrce připravované revoluční změny celého famfrpálového herního systému.

Tento nový famfrpál bude realističtější a namísto dosavadních „procent“ přinese získávání zkušeností, které povedou ke stoupání na vyšší úrovně – ty nebudou mít žádný strop, takže hráč se vždy bude moci dále zlepšovat. Je ale třeba zdůraznit, že všechny doposud získané zkušenosti budou do nového systému co nejúplněji převedeny!

Dnes se tedy dozvíme zase o kousek víc. Nejprve si prohlédneme druhou fotografii: tentokrát vidíme, jak bude vypadat „obrazovka“ brankáře.


Stále ještě sedíme u Tří košťat a pokračujeme v rozhovoru, který jsme minule přerušili…

John Werewolf > Tak, budete se chtít na něco ještě zeptat k obrázkům?

Sophia Glis Glisová > K obrázkům samozřejmě otázky mám. Jak dlouhý bude ten limit na zahrání „tahu“? Jen 3 vteřiny, jak bylo vidět na minulém obrázku? (viz 1. část rozhovoru)

JW > Ne ne, na odehrání bude více, jen jsem udělal print screen v době, kdy mi zbývaly 3 vteřiny. Limit pro střelce je prozatím nastaven na deset vteřin, měl jsem tam 15, ale zdálo se to dost dlouho.
Brankář by na reakci měl mít dvojnásobek, protože je možné, že střelec nahraje soupeři a brankář by měl mít možnost vědět, kdo proti němu bude střílet.
Samozřejmě je možné a dokonce velmi pravděpodobné, že se limity ještě budou upravovat při veřejném testování.

SGG > Uvidí ostatní například to, kdo má camrál?

Určitě uvidí, kdo má camrál. Momentálně se snažím přijít na nějakou vhodnou zpětnou vazbu i divákům, aby zápas nebyl zajímavý pouze pro hráče, ale aby i diváci měli dobrý přehled o tom, co se to na tom hřišti děje.

SGG > Střelec se tedy rozhodne, že střelí na jednu z branek. Brankář neuvidí na kterou a skočí tedy do některé a buď chytí, nebo mine?

JW > Brankář bude automaticky bránit všechny obruče – pouze si vybere, které obruče bude chránit více. Samozřejmě to bude trochu o štěstí, ale lze se vytrénovat tak, aby měl brankář pod kontrolou více obručí a chránil více – třeba dvě obruče – najednou. O to těžší roli bude mít střelec, u kterého bude často potřeba, aby přihrál svému silnějšímu spoluhráči.

SGG > Aha, říkala jsem si, k čemu bude dobré „přihrát camrál“ – takže střelec bude moci přihrávat silnějšímu, jasně.

A bude na hřišti přímo vidět také potlouky, podobně jako camrál? Jak se změní úloha chytače? Bude se mu přímo na monitoru objevovat zlatonka a on ji bude nějak zaklikávat?

JW > S potlouky je to teď složitější, protože jsou ve fázi ladění. Proto o nich zatím moc mluvit nebudu, snad jen to, že si myslím, že dodržíme něco, co kdysi řekl Oliver Wood – chytač bývá často nejvíce napadán, protože na něm závisí, který tým vyhraje zápas. Tím se tedy dostávám k chytačům.

Chytač by měl být ten nejbystřejší a nejrychlejší ze všech. Proto bude jeho úloha tomu přizpůsobena. Ještě neřeknu, co přesně bude chytač muset dělat, ale myslím, že můžu říct, že to, jak si chytač zrovna vede, uvidí všichni na hřišti. A to tak, aby bylo jasně vidět, který z chytačů má blíže k chycení Zlatonky. A bude hodně záležet na tom, zda je na koštěti i chytač soupeře a zda se snaží zabránit protivníkovi, aby chytl Zlatonku.

SGG > Nu, promiňte, že do toho skáču, ale alespoň to, jak to bude vizuálně vypadat, už asi víte, ne?

JW > O chytači mám vlastně představu nejdéle – ale ještě bych si tento trumf, na který je zvědavo asi nejvíc lidí, nechal pro sebe. Proto jsem zatím ani neposlal vizuální podobu chytačovy obrazovky.

SGG > Dobře, tak alespoň jak bude vypadat odrážeč? Bude vidět hůl?

JW > Odrážeč je jedna z nejsložitějších rolí na hřišti. Proto bych o ní mluvil případně až v pozdějších fázích léta, až budu mít naprosto jasnou a detailní představu. Momentálně je nejdále brankář a střelec.

SGG > A bude vlastně na hřišti komentátor?

JW > Komentátor bude, ale bude to trochu jinak, než je tomu doteď. Toto téma bych si však případně nechal do dalších rozhovorů, protože to je zase velká novinka, která hodně změní vnímání famfrpálu.

Sophia Glis Glisová > To bude ale dobré, takhle čtenáře na další rozhovor navnadit! Zatím moc děkuju za všechno, co jste nám odhalil.

Komentáře

  1. Senzace! – fjůůů :)) to je rozhodně lepší než nějaký klikání :))) už se fakt nemůžu dočkat 🙂 Vypadá to skvěle :))

  2. whau 🙂 – tak teda..ty obrázky mě nadchly! :-)) už se docela dost těším na realitu :))

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *