Vážení famfrpáloví hráči, fanoušci,
v minulém školním roce Studentská rada navrhla, zda by bylo možné, aby do 10. úrovně novým hráčům narůstaly zkušenosti 2× rychleji a zároveň aby pro ně bylo zablokováno používání lektvaru rozvahy. Po 10. úrovni by již zkušenosti rostly standardní rychlostí, ale zároveň by se jim povolilo využívání zrychlení pomocí lektvaru rozvahy.
Po dlouhých debatách s některými členy vedení školy se dospělo k tomu, že se navrhované opatření nebude zavádět doslovně podle návrhu Studentské rady, ale upraví se kompletní křivka potřebných zkušeností pro jednotlivé úrovně. Tím nebudou nijak zvýhodněni hráči, kteří začínají hrát famfrpál až později a kteří by tak byli zvýhodněni oproti starším hráčům. Toto řešení bylo víceméně oznámeno na konkláve na letošním letním semináři.
Změnou křivky došlo také k přepočtu stávajících úrovní všech hráčů tak, že se podle nového systému dá snáze dosáhnout až 21. úrovně na každém z postů. Zhruba na 22. úrovni se křivky potkávají. Pro vyšší úrovně již bude křivka strmější a dosažení vyšších a vyšších úrovní na daných postech bude čím dál náročnější. Počet potřebných zkušeností pro každou úroveň můžete najít i v pravidlech na famfrpálovém hřišti.
Úroveň | Původní zk. | Nové zk. |
1. úroveň | 200 zk. | 200 zk. |
2. úroveň | 600 zk. | 400 zk. |
3. úroveň | 1 200 zk. | 700 zk. |
4. úroveň | 2 000 zk. | 1 100 zk. |
5. úroveň | 3 000 zk. | 1 500 zk. |
6. úroveň | 4 200 zk. | 2000 zk. |
7. úroveň | 5 600 zk. | 2 600 zk. |
8. úroveň | 7 200 zk. | 3 300 zk. |
9. úroveň | 9 000 zk. | 4 100 zk. |
10. úroveň | 11 000 zk. | 5 000 zk. |
11. úroveň | 13 200 zk. | 6 300 zk. |
12. úroveň | 15 600 zk. | 7 800 zk. |
13. úroveň | 18 200 zk. | 9 700 zk. |
14. úroveň | 21 000 zk. | 11 800 zk. |
15. úroveň | 24 000 zk. | 14 400 zk. |
16. úroveň | 27 200 zk. | 17 500 zk. |
17. úroveň | 30 600 zk. | 21 000 zk. |
18. úroveň | 34 200 zk. | 25 300 zk. |
19. úroveň | 38 000 zk. | 30 200 zk. |
20. úroveň | 42 000 zk. | 36 100 zk. |
21. úroveň | 46 200 zk. | 42 900 zk. |
22. úroveň | 50 600 zk. | 50 900 zk. |
23. úroveň | 55 200 zk. | 60 200 zk. |
24. úroveň | 60 000 zk. | 71 000 zk. |
25. úroveň | 65 000 zk. | 83 600 zk. |
26. úroveň | 70 200 zk. | 98 300 zk. |
27. úroveň | 75 600 zk. | 115 300 zk. |
28. úroveň | 81 200 zk. | 135 100 zk. |
29. úroveň | 87 000 zk. | 157 900 zk. |
30. úroveň | 93 000 zk. | 181 100 zk. |
Zobrazit graf porovnání zisku zkušeností
Po přepočtu úrovní se většině hráčů úrovně zvýšily – v současné době jsou na hradě 4 hráči s 19. úrovní a 5 hráčů s 18. úrovní. Během následujících týdnů dojde ke konkrétnějším debatám ohledně další famfrpálové novinky – profesionální ligy. Jakmile budou známy finální podrobnosti, budu o nich informovat opět v Denním věštci.
Děkuji za pozornost.
aneb – Ať žije aktualizace kolejních úrovní 😀 Hurá do práce xD
Pěkné, ale… – Vypadá to že tohle bude více zajímavé než se zdá, s přepracování hodnot a úrovní se otevře nový prostor pro strategie s více body do atributů. Kapitáni budou mít o čem přemýšlet a já určitě taky 😀
– Jéé, to je super! Hned 15. úroveň! Díky Vám, p. Ronalde. A díky taky za zvednutí hranice u vyšších úrovní, teďka nás tak Andrew nepředčí xD
jen dotaz – Mám jen takový dotaz – zvýšila se lidem úroveň, většinou o tři místa… ale neměly by se tím pádem také zvýšit i obecné atributy?
Pak to těm, co měli 0. úroveň a poskočili do 1. úrovně hlásí 0-0-0-0-x u atributů, ale úroveň 1. už mají… a zase těm, co už mají vyšší, zůstaly atributy stejné. Ono takhle je to trochu „nesymetrické“, „nesourodé“ (nevím, jak to nazvat), když se zvýší úroveň, ale nezvýší atributy.
Re: jen dotaz – To bude pravděpodobně jen nesrovnalost, obecné statistiky budou samozřejmě dopočítány.