Všichni “bodohnáči“ už několik dní stanují před místností, na které visí nápis:
„Informace o výuce“. Proč? Již sedmého září zde měly být vyvěšeny informace o letošních předmětech. To znamená: počet předmětů, potřebné pomůcky, doporučené kurzy a knihy pro studia a tak dále. Učitelé si neustále stěžují, že studenti mají úkoly na poslední chvíli,
ale co mají dělat, když musí shánět ty bichle v obchodech a nikde je již nemají, protože již jsou vykoupené.
Asi by se měli zamyslet a první termíny tak trošku „promíjet“.
Avšak nabízí se nám několik zajímavých teorií, proč tak je.
a) Škrkny, škrkny, škrkny. Jsou tu zase a sežraly seznam i se třídami za pár sekund.
Říkáte si, že je to ohrané? Ano je, ale je to stejně tak možné!
b) Profesoři neodeslali informace o svých třídách – (s)prostě to zazdili,
tudíž madam Angela nemá co poslat panu řídícímu. A ten nemá co zveřejnit pro studentstvo.
c) Studenti zašlapali seznamy do země tím, jak tam pořád pochodují.
Kdo ví, jestli náhodou není ve sklepení – měli byste jít hledat.
d) Někdo zřejmě nechce, aby se letos sbíraly body z výuky a tím chce popohnat studenty do soutěží. Kdo to je vám však nemohu prozradit.
Co si myslíte vy? Jak to je? Svůj názor na současný stav výuky vám prozradí studenti.
Anonymní Anonym/ka:
Myslím, že současný stav výuky je katastrofální. Je hrozivě málo předmětů, info o výuce se někde zapomnělo a zápis 1 předmět za den je diskriminující pro ty, co už mají možnost mít málo předmětů, rozhodně bych to změnila, od 40ti ukončených předmětů 2 za den, od 50ti tři za den, od 60ti čtyři za den, od 70ti pět za den, od 80ti šest za den, od 90ti sedm za den, atp…
A doufám, že studovat budeme!!!!
Plánuji minimálně stovku, ale protože tolik předmětů není, skončím asi na pěti. Diskriminace!!!!
Isabella Anne Swan:
Současný stav výuky mě neznepokojuje. Již nějaký ten pátek zde na Hog trávím a dokážu tedy odhadnout situaci – starosti bychom si měli začít dělat až když info nebude večer, kdy má začít zápis, a paniku nechat vypuknout teprve v den zahájení prvního termínu… Jednou se to info objeví. A na letošek mám naplánovaných sedm předmětů, ovšem otázka je, na kolik se jich dostanu, že.
Sirael de Gevaudan:
No vzhledem k tomu, že zatím není po infu o výuce ani vidu ani slechu, tak to skoro vypadá, že toho asi moc nenastudujeme, co? O současném stavu jinak nemám ani potuchy… On je nějaký stav? Já jsem měla prázdniny a před tím jsem byla na… Výměnném pobytu na zahraniční kouzelnické škole, takže o stavu já moc asi mluvit nemůžu. 😀
Letos budu studovat jeden nebo dva, maximálně tři, ale bojím se, že vzhledem k jiným povinnostem bych asi nestíhala ani ty tři. Respektive stíhala, ale nestíhala bych ty již zmíněné jiné povinnosti. 😀
Doufám, že se to „záhadné info“ objeví…
Pěkné čekání přeje Ginevra!
info – Já info nezveřejňuji, tohle dělá jiný skřítek. Fakt ale je, že si profesoři o své předměty psali ještě včera, takže kdyby bylo info zveřejněno již 7.9., bylo by stejně neúplné.
Tak info je otevřené, – takže pro ty, co tu sýčkujou, nebojte, studovat můžeme:) A nabídka je tak široká, že nevím, co si dřív vybrat:D
nááhodou – Sýčkování bylo důležité, protože jsem si sýčkování přečetla a uvědomila si, že když s tím něco neudělám, tak to nebude. Zmermomocnila jsem patřičné skřítky a info JE. Ale bez sýčkování by nebylo 😉
Aha, z toho je – ovšem patrná důležitost a vliv médií, to je úžasné, že takový článek takto ovlivnil světa běh:)