Ale najprv som každému jednému položila 4 otázky a to:
- Čomu si sa najviac venoval/a cez prázdniny?
- Určil/a si si nejaké body alebo zoznam, ktorý chceš splniť cez prázdniny?
- Plánoval/ si si už, aké predmety si zapíšeš na ďalší rok?
- Viac si sa zabával/a, alebo si viac zarábal/a galeóny?
Ako prvú som stretla Evanlyn Cooper a hneď som na ňu vybľafla otázky.
1. Nejvíc jsem se věnovala čtení detektivek a Harryho Pottera.
2. Seznam jsem si nepřipravila, protože se mi to zdá zbytečné (většinou ho pak zapomenu nebo nedodržím).
3. Zatím ani ne, většinou se rozhoduji, jakmile se vypíše seznam tříd.
4. Víc jsem se bavila. – pousměje se – Musím ostudně přiznat, že jsem líný studentík chudý jak kostelní myš.
Takže našťastie som zistila, že hneď pri prvej študentke nie som len ja taká. Poďakovala som Ev a vybrala som sa hľadať ďalšiu osobu, ktorej položím otázky. A našla som Callu Torovú.
1. Nejvíc celé prázdniny asi soutěžím a věnuji se krysce.
2. No, body ani seznam jsem nedělala, ale v hlavě jsem si říkala, co bych měla udělat.
3. O předmětech jsem přemýšlela hodně, hlavně dle zábavnosti a dle těch, co byly letos, a mám několik tipů.
4. Nějak se mi povedlo rozvrhnout čas a skloubila jsem obojí dohromady. A na víc jak půlku předmětů mám našetřeno.
Tak Calla mi hlavne ukázala, ako sa to má robiť, tak som sa rýchlo pobrala ďalej skúmať a stretla som Eivli Sselene.
1. No tak znovu jsem se oddala jámě, takže si buduji zásoby, dále jsem se snažila posunout se nějak v soubojovém klubu, ale to se mi moc nedařilo…Takže kdyby měl někdo zájem o souboj, tak se mi prosím ozvěte. – uchechtne se –
2. Žádný seznam vypracovaný nemám, nějak jsem ty prázdniny moc nepostřehla – zaměstnávají mě mudlové.
3. Zatím jsem neplánovala, co přesně za předměty chci. Jen jsem si řekla, kolik předmětů to asi bude, a pak si budu vybírat.
4. No přes prázdniny jsem si udělala hlavně nějaké soutěže… abych měla na výuku.
A rozhodla som sa opýtať aj chlapa Edmunda Heusingera.
1. Ahoj, přes prázdniny jsem se asi nejvíce věnoval odpočinku.
2. Měl jsem pár věcí, které byly potřeba udělat, nebylo jich tolik, takže jsem je všechny udržel v hlavě.
3. Pár předmětů mám vyhlídnutých, ale rozhodnu se až podle dostupného seznamu otevíraných tříd.
4. Jak jsem říkal, přes prázdniny jsem spíš odpočíval, k čemuž určitě patří i zábava, ale i během toho se dá pár galeonů vydělat.
A odpočinok mu právom patrí, kedže sa stal z neho výborný absolvent, k čomu mu gratulujem.
A išla som aj za Cassandrou Aurorou Nottovou.
1. No, ja som v podstate prázdniny nemala. – uchechtne sa – Lebo celý január som trávila v mudlovskom svete, kde som krvopotne skladala mudlovské skúšky. A teraz posledné dva týždne, čo už reálne mám voľno, sa venujem súťažiam, soubojovému klubu a čítaniu kníh.
2. Ja a zoznamy moc dohromady nejdeme. Už aj keď si nejaký vytvorím, tak ho nedodržiavam. – rozesmeje sa – Takže to nie. Mám radšej improvizáciu.
3. Úprimne, ešte som akosi na to nemala čas, hoci inokedy netrpezlivo už kontrolujem kabinet, že kto čo vypíše, ale teraz sa ešte asi zotavujem zo skúšok, lebo to nechávam na poslednú chvíľu. – smeje sa –
4. Ani jedno, ani druhé. Aj keď ku koncu prázdnin sa váha viac prikláňa k zárobku galeónov. – pochechtává sa –
Oslovila som aj Adele Dokonalú.
1. Protože chodím do školy a nemám zas tolik času, tak jsem byla ráda, že jsem se mohla začíst do knížek, které mi už dlouho ležely doma. Hlavně jsem ale také psala a samozřejmě chodila ven s kamarády či na výlety.
2. Zkoušela jsem si udělat prázdninový „TO DO LIST“, ale zjistila jsem, že asi polovinu z toho jsem „nestihla“.
3. Já byla teď zmražená, ale samozřejmě, že jsem si už plánovala, na jaké předměty bych se chtěla přihlásit. – pousměje se –
4. Bavila, jak už jsem psala, tak jsem byla zmražená, tudíž jsem čerpala energii na to, až si obnovím postavu.
Odpovedala mi aj Gita Hrdlíčková.
1. Hlavně? Hlavně jsem si užívala volno a odpočívala.
2. Žádný seznam toho, co bych měla stihnout přes prázdniny, nemám.
3. Se zápisem předmětů si hlavu nelámu, počkám asi až na poslední chvíli a podle aktuální tlačenice před třídou se rozhodnu.
4. Nějaké ty galeony jsem si vydělala, ale je to pro mě určitě zábava. Dělat soutěže mě baví a byla jich kupa zajímavých.
Názorom prispela tiež Besa Bláznivá Rokfortská.
1. Veľa som oddychovala.
2. Nič, žiaden zoznam, žiadne povinnosti, prázdniny sú na oddych.
3. Nie, neviem ešte, aké budú vypísané.
4. Viac míňala, ako zarábala, ak to môžem vyhodnotiť takto. – pousmeje sa – Robila som nejaké súťaže, ale len také, ktoré ma naozaj zaujali.
vyspovedala som aj Amandu Wright.
1. Tyhle zimní prázdniny nejsou moc dlouhé a po náročném roku jsem se těch pár dní věnovala čistě odpočinku a nabírání sil do dalšího roku. Samozřejmě jsem sem tam vyplnila soutěž, navštívila nějaký večírek či slavnost a zavítala na individuální trénink.
2. Já si nikdy nepíšu seznam, co bych chtěla zvládnout. Většinou si to tak nějak srovnám v hlavě, co přibližně asi chci udělat, a toho se v rámci možností držím, popřípadě si své cíle poupravím, ale psát a striktně se něčeho držet, to ne.
3. Já jsem většinou ráda, když vím, kolik si jich chci vzít. A přemýšlet ještě nad tím, jaké to budou… No, to budu možná tak pět minut před začátkem zápisu. – zasměje se –
4. Tak napůl. Někdy opravdu mohu říct, že čistě vydělávám, ale to tenhle moment není. Ale zase bych na sebe byla přísná, kdybych řekla, že jsem na vydělávání úplně kašlala, protože nějaké finance potřebuji.
Takže aby som to zhrnula, každý si trávil prázdniny tak, ako len najlepšie vedel, a som poctená, že mám takých spolužiakov. Niektorých lenivých a niektorých pracovitých, presne tak to má byť. Chcem poďakovať všetkým za rozhovor a prajem veľa šťastia v novom školskom roku.
Pre Denného veštca
Mischel Binghum